مثل مجسمه مهدی یراحی بهار ۹۴ منتشر می‌شود

تبلیغات در بارون آوا
جابجا پیامک تبلیغات در بارون آوا
کد پیشواز و آوا انتظارآرشیو
اخبار موسیقیآرشیو

به سایت بارون آوا خوش آمدید!



تا اطلاع ثانوی از کانال سایت در تلگرام آهنگ دانلود کنید
baroonava@
جزئیات آلبوم سوم این خواننده را برای اولین بار از «بارون آوا» بخوانید
«مثل مجسمه» مهدی یراحی بهار ۹۴ منتشر می‌شود
 مثل مجسمه مهدی یراحی بهار ۹۴ منتشر می‌شود

بارون آوا – «مهدی یراحی» عنوان «مثل مجسمه» را برای آلبوم جدیدش برگزیده است. آلبومی که قرار بود تا پایان زمستان ۹۳ به بازار عرضه شود اما این تاریخ به بهار ۹۴، و احتمال زیاد اردیبهشت ماه، موکول شد. این خواننده طی ماه های اخیر بابت آلبوم و فعالیت های آینده اش رویه سکوت را در پیش گرفت. فقط چند عکس از روند تولید اثر جدیدش را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت. او حتی در برنامه های تحویل سال تلویزیون هم حضور پیدا نکرد تا شایعات پیرامون این اثر قوت بگیرد.

اما دوازده قطعه برای آلبوم مثل مجسمه قطعی شده که همگی کارهای جدید هستند و تا کنون شنیده نشده اند. مهدی یراحی، «امیرعلی بهادری»، «معین راهبر»، «آرش فتحی» و «رستاک حلاج» آهنگسازان این مجموعه هستند. «هومن نامداری»، «کوشان حداد»، «آرون حسینی»، «معین راهبر» و «سعید زمانی» هم وظیفه تنظیم قطعات را بر عهده داشته اند.

از سوی دیگر پیگیری ها برای اطلاع از اسامی ترانه سراهای این مجموعه نتیجه ای نداشت ولی شنیده ها حکایت از آن دارد که همکاری «روزبه بمانی» و «مونا برزویی» با مهدی یراحی قطعی است. به گفته عوامل اصلى این مجموعه،  یکى دیگر از تفاوت هاى مثل مجسمه با آلبوم هاى قبلی یراحی کاهش سن مخاطب است. اما این موزیسین در عین  حفظ چارچوبهاى فکرى خود، مخاطب را با فرمى تقریبا مشخص و سبکى یکدست تر روبرو مى سازد و به عبارت دیگر او در این آلبوم سعى داشته  به نوعى ثبات در استایل موسیقى اش دست یابد.

مهدی یراحی پس از انتشار دو آلبوم «منو رها کن» و «امپراطور»، تور کنسرت های خود از تابستان ۹۲ آغاز کرد و آخرین حضورش روی استیج تهران به اردیبهشت سال گذشته باز می گردد. او در ادامه فقط چند اجرا در شهرهای مختلف از جمله زادگاهش، اهواز، داشت و بیشتر زمان خود را برای پیگیری روند تولید آلبوم جدیدش صرف کرد.

آلبوم امپراطور مهدی یراحی سال گذشته و در دومین جشن سالانه موسیقی تندیس بهترین آلبوم پاپ در بخش کارشناسی را دریافت کرد.

گردآوری: گروه خبری رسانه فرهنگی بارون آوا
                           اخبار موسیقی
منبع: موسیقی ما
بارون آوا
اشترک در گوگل اشترک در گوگل پلاس اشترک در استامبل آپن دیگ اشترک در کلوب اشترک در فیس نما اشترک در تویتر اشترک در فیسبوک

مشاهده تمامی 1133 پست

برچسب ها

ارسال دیدگاه جدید


به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.